Ładowanie...

Zamówienie nr {{ order.order_id }}

Zamówienie oczekuje na płatność.
Masz trzy sposoby na opłacenie zamówienia:
  • 1. Zapłać teraz - opłać zamówienie natychmiastowo, poprzez płatności online.
  • 2. Płatność z salda konta - zdecyduj się na płatności z salda, aby robić to jeszcze szybciej i wygodniej!
  • 3. Przelew tradycyjny - dokonaj zwykłego przelewu pobierając fakturę pro forma.
Operatorem płatności online jest Dotpay PayU

Jeśli masz włączone powiadamianie e-mail, otrzymasz wszystkie informacje drogą mailową na adres: {{ usersData.email }}
Twoje zamówienie zostanie przekazane do realizacji jak tylko otrzymamy płatność.

Możesz zmienić swoje zamówienie przed dokonaniem płatności.
Jeśli dokonasz płatności zmiana nie będzie już możliwa.

Opłacając zamówienie, potwierdzasz zapoznanie się z Regulaminem wybranego przez siebie Przewoźnika.

Twoje zamówienie zostało anulowane.
Faktura VAT zostanie wystawiona z końcem miesiąca zgodnie z ustawieniami konta.
{{ trans('messages.summary_order_invoice_info', {'invoiceNumber' : order.payment.invoice_number, 'orderID' : order.order_id} ) }}
Wystąpił problem podczas generowania listu przewozowego, przesyłka nie została przekazana do realizacji.

W godzinach naszej pracy (pon. - pt. 8:00 - 16:00) na bieżąco poprawiamy zamówienia, które mają np. podany błędny kod pocztowy nadawcy lub odbiorcy.
Po przekazaniu zamówienia do firmy kurierskiej dokumenty przewozowe zostaną wysłane na adres e-mail.

{{ trans('messages.order_status_success', {'orderID' : order.order_id, 'number' : order.waybill_number} ) }}

Informujemy, że list przewozowy będzie dostępny do pobrania na Twoim koncie zgodnie z poniższym wzorem:

,
  • Opłacamy zamówienie w poniedziałek, najwcześniej możemy pobrać list przewozowy i nadać przesyłkę w środę.
  • Opłacamy zamówienie we wtorek, najwcześniej możemy pobrać list przewozowy i nadać przesyłkę w czwartek.
  • Opłacamy zamówienie w środę, najwcześniej możemy pobrać list przewozowy i nadać przesyłkę w piątek.
  • Opłacamy zamówienie w czwartek, najwcześniej możemy pobrać list przewozowy i nadać przesyłkę we wtorek.
  • Opłacamy zamówienie w piątek, najwcześniej możemy pobrać list przewozowy i nadać przesyłkę we wtorek.
  • Opłacamy zamówienie w sobotę, najwcześniej możemy pobrać list przewozowy i nadać przesyłkę w środę.
  • Opłacamy zamówienie w niedzielę, najwcześniej możemy pobrać list przewozowy i nadać przesyłkę w środę.

Szczegóły

Szczegóły zamówienia
Numer zamówienia: {{ order.order_id }}
Liczba przesyłek: {{ order.number_of_packages }} szt.
Koszt całkowity: {{ order.price | price }}
Kod rabatowy: {{ order.discount_code }}
Data odbioru: {{ order.pickup_at }} ({{ order.pickup_hour_since }} - {{ order.pickup_hour_till }})
Zawartość przesyłki: {{ order.description }}
Realizacja:
Wysyłasz: {{ trans('messages.package_' + order.product_id) }} / Waga: {{ replaceDot(order.weight) }} kg
Opakowanie: Standardowe Niestandardowe
Wymiary: {{ replaceDot(order.length) }} cm × {{ replaceDot(order.width) }} cm × {{ replaceDot(order.height) }} cm
Ubezpieczenie: {{ order.insurance_value | price }}
Pobranie: {{ trans('messages.codvalue_' + order.cod_type) }}
Wartość pobrania: {{ order.cod_value | price }}
Nr konta bankowego: {{ formatIBAN(order.cod_bank_account_number) }}
Usługi dodatkowe
{{ trans('messages.' + option) }}:
Adres nadawcy
Imię i nazwisko: {{ makeNameSurname(order.sender) }}
E-mail: {{ order.sender.email }}
Nazwa firmy: {{ order.sender.company }}
Ulica, nr domu/lokalu: {{ makeStreetFromAddress(order.sender) }}
Kod pocztowy, miasto: {{ makeCityAndPostCode(order.sender) }}
Paczkomat: {{ makePopAddress(order.sender.pop) }}
Punkt nadania: {{ order.sender.pp.display_name }}
Punkt ORLEN Paczka nadania: {{ order.sender.ruch.display_name }}
Kraj: {{ trans('messages.country_name_' + order.sender.country_id) }}
Telefon: {{ order.sender.phone }}
Adres odbiorcy
Imię i nazwisko: {{ makeNameSurname(order.receiver) }}
E-mail: {{ order.receiver.email }}
Nazwa firmy: {{ order.receiver.company }}
Ulica, nr domu/lokalu: {{ makeStreetFromAddress(order.receiver) }}
Kod pocztowy, miasto: {{ makeCityAndPostCode(order.receiver) }}
Paczkomat: {{ makePopAddress(order.receiver.pop) }}
Punkt lub automat doręczenia: {{ order.receiver.pp.display_name }}
Punkt ORLEN Paczka doręczenia: {{ order.receiver.ruch.display_name }}
Kraj: {{ trans('messages.country_name_' + order.receiver.country_id) }}
Telefon: {{ order.receiver.phone }}
Zlecający (dane do FV):
Imię i nazwisko: {{ makeNameSurname(order.invoice) }}
E-mail: {{ order.invoice.email }}
Nazwa firmy: {{ order.invoice.company }}
NIP: {{ order.invoice.tax_number }}
Ulica, nr domu/lokalu: {{ makeStreetFromAddress(order.invoice) }}
Kod pocztowy, miasto: {{ makeCityAndPostCode(order.invoice) }}
Kraj: {{ trans('messages.country_name_' + order.invoice.country_id) }}
Telefon: {{ order.invoice.phone }}
Przewoźnik ma prawo zweryfikować Twoją przesyłkę pod względem wymiarów, wagi lub rodzaju opakowania na każdym etapie transportu. W przypadku niezgodności możemy doliczyć opłatę zgodnie z obowiązującym cennikiem.